9.10.09

Βραβευτήκαμε!!!

Θυμάστε που το Φλεβάρη που πέρασε
σας είχα ...κεράσει
ένα μαγευτικό πραγματικά βίντεο με ζωγραφική στην άμμο;
(http://mamastinkomotini.blogspot.com/2009/02/blog-post_23.html )

Ε λοιπόν... βραβευτήκαμε!
Κι εγώ (πολύ ποοοοοολύ εμμέσως ...)
μα κι η "φίλη μου" που σας είχε ενθουσιάσει...

Αυτή η κοπέλα, είναι που κέρδισε φέτος στο
Ουκρανία έχεις ταλέντο.
Μπράβο της
(και τα δικά μου Μπράβο, τα περιμένω από σας, κανονίστε...)





Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε
(δε θέλω κακίες, στο κάτω κάτω της γραφής, εγώ την ανακάλυψα και την ανέδειξα πριν απ' αυτούς...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι όμως...

... κι όλους εκείνους τους γιατρούς
που τιμούν τον όρκο τους...
που δικαιώνουν τη λέξη ΑΝΘΡΩΠΟΣ...
που παλεύουν μαζί με μας για μας χωρίς να περιμένουν οικονομικά ανταλλάγματα που κρύβονται σ' ένα φακελλάκι...
Υπάρχουν κι αυτοί...
Το ξέρω γιατί τους βρήκα πλάι μου όταν πάλευα με το θεριό...
Και τους ευχαριστώ