15.10.09

Εντυπωσιάστηκα...

κι είπα να το μοιραστώ μαζί σας...

3 σχόλια:

  1. ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΣΑΝ ΣΥΝΟΛΟ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ μια χαρά το διάβασα, μάλλον είναι επειδή είμαι έξυπνη αν και ξανθιά χα χα χα!
    Φιλιά, καλό βράδυ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εντυπωσιάστηκα δεν τόξερα ...ωραία για μένα που είμαι ανορθόγραφως....χαχα..νάσαι καλά μάμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι όμως...

... κι όλους εκείνους τους γιατρούς
που τιμούν τον όρκο τους...
που δικαιώνουν τη λέξη ΑΝΘΡΩΠΟΣ...
που παλεύουν μαζί με μας για μας χωρίς να περιμένουν οικονομικά ανταλλάγματα που κρύβονται σ' ένα φακελλάκι...
Υπάρχουν κι αυτοί...
Το ξέρω γιατί τους βρήκα πλάι μου όταν πάλευα με το θεριό...
Και τους ευχαριστώ