16.12.09

9 μέρες για τα Χριστούγεννα...

... μου το τραγουδάει που μου το τραγουδάει σε καθημερινή βάση, ο μικρός μου ο γιος -συγνώμη ο ... μεγάλος
(βλέπεται το "μικρός" δεν το αντέχει ο οργανισμός του κι έτσι καταλήξαμε να έχουμε δύο γιους, εκ των οποίων ο ένας είναι ο μεγάλος και ο άλλος ο πολύ μεγάλος...)
είπα κι εγώ να μπω ακόμη περισσότερο στο κλίμα...
και να σας ταξιδέψω με κάλαντα...





Ξεκινάω, λοιπόν, να βρίσκω κάλαντα απ' όλη την Ελλάδα...
Κι ενώ θα περιμένατε να αρχίσω με τα θρακιώτικα...
τελικά σας την έφερα...
Δεν φταίω εγώ...
Οι γιοι μου δηλώνουν Πόντιοι (αψηφώντας την θρακιώτικη καταγωγή της μανούλας ... σνιφ), αφού απ' τα γεννοφάσκια τους σχεδόν, ακούν ποντιακά, χάρη στον μπαμπά τους.
Ήδη ο ... πολύ μεγάλος είναι αστέρι στη λύρα και στο χορό
και όσον αφορά τον μεγάλο...
φέτος ξεκίνησε χορό κι είναι ενθουσιασμένος!!!

Αναπόφευκτα, λοιπόν, τα κάλαντα κάθε χρόνο τα λένε με τη λύρα και στα ... ποντιακά!
Τα ξέρω απ' έξω, μέχρι κι εγώ... (και τα λόγια και την μουσική παρακαλώ!) και ΚΑΜΑΡΩΝΩ!

(προς ενημέρωσή σας:
αυτό που λέν ότι και Πόντιο γείτονα να έχεις ... πόντιος γίνεσαι
ΤΕΛΙΚΑ ΙΣΧΥΕΙ!!!

Πόσο μάλλον για μένα που τον παντρεύτηκα!!!)

5 σχόλια:

  1. Καλησπέρα mamastinkomotini.
    Κάτι διαφορετικό από τα κοινά απλά κάλαντα.
    Τα παραδοσιακά έχουν άλλη μαγεία, και ειδικά όταν τα λένε με κάποιο μουσικό όργανο, όπως ο γιος σου με την λύρα.
    Μπράβο και στα δυο σου παιδιά.
    Να είσαι καλά.
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα να ακούς τους κανακάρηδές σου να σου λένε τα κάλαντα με την λύρα!!
    Να είσαι καλά να τους καμαρώνεις!!
    Να περάσετε πολύ όμορφες γιορτές εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με το καλό να έρθουν οι γιορτές και να σας βρουν με χαρά και τραγούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαιρετω την ομορφη Κομοτηνη...
    Ουαου ειναι ωραια που μια μαμα χρησιμοποιει το ιντερνετ κ μοιραζεται τις σκεψεις της!!

    8 μερες για τα Χριστουγεννα!!:)
    Τα φιλια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Savvina, ΕΛΕΝΑ, kiki
    Σας ευχαριστώ από καρδιάς κι ανταποδίδω τις γλυκές ευχές σας.
    Να είστε καλά
    Ευχαριστώ.

    EiRiNi
    καλώς όρισες
    και η ωραία Κομοτηνή σε χαιρετά
    Πολλές ευχές για καλές γιορτές στον τόπο σου, μαζί με τους ανθρώπους που τόσο αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι όμως...

... κι όλους εκείνους τους γιατρούς
που τιμούν τον όρκο τους...
που δικαιώνουν τη λέξη ΑΝΘΡΩΠΟΣ...
που παλεύουν μαζί με μας για μας χωρίς να περιμένουν οικονομικά ανταλλάγματα που κρύβονται σ' ένα φακελλάκι...
Υπάρχουν κι αυτοί...
Το ξέρω γιατί τους βρήκα πλάι μου όταν πάλευα με το θεριό...
Και τους ευχαριστώ