3.2.09

Βλαστοκύτταρα. Ενημερώστε με !!!

Με αφορμή το κοινό «ψάξιμο» με μία έγκυο φίλη, αλλά και το άρθρο που διάβασα πρόσφατα στην ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ, αντί για απαντήσεις στο θέμα των βλαστοκυττάρων, μάλλον περισσότερες απορίες έχω τώρα.
Συγκεκριμένα: η φίλη μου, έγκυος πια και στο μήνα της (με το καλό να μας ορίσει η μπουμπούκα μας) και μετά την περιπέτεια του γιου μου, αναζήτησε με μεγάλο ενδιαφέρον και ιδιαίτερη αγωνία το θέμα με τις τράπεζες βλαστοκυττάρων. Αν είναι όντως θαυματουργά όπως παρουσιάζονται, δεν το έμαθε, έμαθε όμως ένα σωρό τιμές για ιδιωτικές τράπεζες (σε αντίθεση με τη Δημόσια που είναι δωρεάν και γι’ αυτό τη θεωρούν όλοι υποδεέστερη!)
Μετά λοιπόν και τη δική μου εμπειρία και θεωρώντας ότι και μένα ακόμα με παίρνει να κάνω κάτι για τα δικά μου παιδιά, αφού ενημερώθηκα ότι αντίστοιχο υλικό λαμβάνεται και από τα νεογιλά δόντια (που και τα δυο παιδιά μου εξακολουθούν να έχουν έστω και σε … δείγμα), άρχισα να ρωτάω γιατρούς, όποτε μου δινόταν η ευκαιρία.
Το ζητούμενό μου ήταν το εξής: θα μπορούσα να είχα σώσει το παιδί μου από όλη αυτή την «ταλαιπωρία» αν είχα προνοήσει για βλαστοκύτταρα;
Η απάντηση που πήρα από όλους όσους είχαν ασχοληθεί με το θέμα ήταν πως όχι. Γιατί σ’ αυτό το θέμα μάλλον παραπληροφόρηση παρά ενημέρωση έχουμε. Το γονίδιο που οδήγησε σε αυτήν την κατάσταση υπήρχε απ’ την … κοιλιά.
Το είχε πριν γεννηθεί, οπότε τι νόημα θα είχε να του δώσω το ίδιο υλικό που πάλι εκεί θα το οδηγούσε κάτω από τις ίδιες συνθήκες;
Επίσης έμαθα, πως αυτές οι Τράπεζες ανθούν και … λουλουδίζουν –μπορώ να πω- κυρίως στην Ελλάδα, ενώ σε πολλές άλλες χώρες που ΥΠΑΡΧΕΙ ενημέρωση, θεωρείται αυτονόητη η διαδικασία της παράδοσης του υλικού στη Δημόσια Τράπεζα, που άλλωστε είναι και η μοναδική της χώρας!
Εμείς στην Ελλάδα, ξέρουμε κάτι που οι άλλοι δεν ξέρουν και το κάθε τέτοιο «μαγαζί» το πουλάει ως μοναδικό ή απλά ο ύπνος του δικαίου (και της άγνοιας) μας , καλά κρατεί για άλλη μια φορά;

2 σχόλια:

  1. Οταν γεννήθηκαν οι γιοι μου, δεν υπήρχε η διαδικασία αυτή με τα βλαστοκύταρα.
    Σήμερα ακούω ότι το 90% των γυναικών που γεννάνε στην Ελλάδα, τα θεωρούν θαυματουργά.
    Ωστε υπάρχει παραπληροφόρηση και εδώ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σημασια έχει τι κάνεις....όχι τι θα έκανες...
    σημασία έχει ότι έδωσες σαν πραγματική μάμη..
    τον αγώνα για να είναι καλά το παιδι σου...
    σημασια έχει ότι είσαι μια σπουδαία μάμη....
    σημασια έχει να ειστε καλά....
    ασε τα βλαστοκύτταρα....αυτά εφυγαν....
    κοίτα μπροστα σπουδαία μάμη....
    φιλια στο παιδί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι όμως...

... κι όλους εκείνους τους γιατρούς
που τιμούν τον όρκο τους...
που δικαιώνουν τη λέξη ΑΝΘΡΩΠΟΣ...
που παλεύουν μαζί με μας για μας χωρίς να περιμένουν οικονομικά ανταλλάγματα που κρύβονται σ' ένα φακελλάκι...
Υπάρχουν κι αυτοί...
Το ξέρω γιατί τους βρήκα πλάι μου όταν πάλευα με το θεριό...
Και τους ευχαριστώ