6.2.09

Έτσι απλά…

λέγεται το αγαπημένο μου περιοδικό.
Κυκλοφορεί γύρω στις 20 κάθε μήνα και είναι γεμάτο …ιδέες.
Δεν ξέρω πόσοι από σας το ξέρετε, αλλά εγώ από την ώρα που το είδα, κόλλησα.

Αυτό που μου άρεσε περισσότερο, είναι ότι οι προτάσεις του δεν αφορούν αποκλειστικά την τσέπη μου, αλλά και την όρεξή μου να ασχοληθώ με …χειροτεχνίες κι όχι απαραίτητα μόνη μου, αλλά με βοηθούς τα παιδιά μου, για ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα…

Αυτό, όμως, για το οποίο θέλω να σας «ενημερώσω», ειδικά εσάς της πρωτεύουσας και της συμπρωτεύουσας, είναι ότι θα διοργανώσει κάποιες συναντήσεις-σεμινάρια σε διάφορες περιοχές (και σίγουρα θα προηγηθείτε χρονολογικά).[αφορούν διακόσμηση, πλέξιμο, μαγειρική κα]

Αν, λοιπόν, ενδιαφέρεστε και σε περίπτωση που δεν αγοράσετε το περιοδικό, πέστε μου να σας δώσω τα στοιχεία για να στείλετε το email σας.

2 σχόλια:

  1. το αγοράζω αυτό το περιοδικό.... κάνω κάποιες χειροτεχνίες.. μην φανταστείς τπτ τρελά.. αλλά η χαρά της δημιουργίας είναι μεγάλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζαχαρούλα
    Η αξία (το ξέρεις κι εσύ) δεν βρίσκεται στο "ΑΨΕΓΑΔΙΑΣΤΟ, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ" αποτέλεσμα,
    αλλά στο μοναδικό και ανεπανάληπτο δημιούργημά μας, όσο μικρό ή μεγάλο κι αν είναι. Αυτό είναι πραγματικά ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι όμως...

... κι όλους εκείνους τους γιατρούς
που τιμούν τον όρκο τους...
που δικαιώνουν τη λέξη ΑΝΘΡΩΠΟΣ...
που παλεύουν μαζί με μας για μας χωρίς να περιμένουν οικονομικά ανταλλάγματα που κρύβονται σ' ένα φακελλάκι...
Υπάρχουν κι αυτοί...
Το ξέρω γιατί τους βρήκα πλάι μου όταν πάλευα με το θεριό...
Και τους ευχαριστώ