26.1.09

Να διευκρινίσω άλλη μία φορά ότι το ημερολόγιό μου είναι "αναδρομικό" (όπως περιγράφω δίπλα, στο "Αναθεωρώντας". Γράφτηκε, κατά κανόνα, μέσα σε απόλυτη μοναξιά και το μοιράζομαι τώρα μαζί σας για να ξορκίσω τον πόνο που ένιωθα, όταν δεν υπήρχε κανείς δίπλα μου (κι εννοώ σαν φυσική παρουσία).
Και πριν προλάβει κανείς να ρωτήσει: ΝΑΙ η δικά σας παρουσία ΕΙΝΑΙ φυσική για μένα. Είναι πιο έντονη και πιο αληθινή από πολλές άλλες που περιφέρονται γύρω μου (χωρίς αυτό να σημαίνει πως μου λείπουν αυτοί που πραγματικά με νιάζονται).
Και πάλι σας ευχαριστώ που είστε πλάι μου.
Γιατί ο αγώνας ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΠΟΤΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι όμως...

... κι όλους εκείνους τους γιατρούς
που τιμούν τον όρκο τους...
που δικαιώνουν τη λέξη ΑΝΘΡΩΠΟΣ...
που παλεύουν μαζί με μας για μας χωρίς να περιμένουν οικονομικά ανταλλάγματα που κρύβονται σ' ένα φακελλάκι...
Υπάρχουν κι αυτοί...
Το ξέρω γιατί τους βρήκα πλάι μου όταν πάλευα με το θεριό...
Και τους ευχαριστώ

Αρχειοθήκη ιστολογίου