27.3.09

Για καληνύχτα...





4 σχόλια:

  1. Φιλενάδα εγώ για καλημέρα ήρθα, όχι για καληνύχτα:))
    Να έχεις μιαν όμορφη μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και τα τρία πολύ ωραία τραγουδάκια σε ταξιδεύουν κάπου αλλού......

    θα κρατήσω το ...αυτή ηνυκτα μένει.......
    εκπληκτικό τραγούδι με την παππίου σε φοβερή εκτέλεση....

    νάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΛΕΝΑ
    Να είσαι καλά.
    Μόνο που εγώ κυρίως τη νύχτα έχω για μένα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παναγιώτη
    Εγώ "τρελαίνομαι" με αυτό το τραγούδι.
    Στίχοι και φωνή που θέλω δε θέλω, με αγγίζουν (για να μην πω με "ταρακουνάνε") πάντα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι πάντα ...

Να θυμάμαι όμως...

... κι όλους εκείνους τους γιατρούς
που τιμούν τον όρκο τους...
που δικαιώνουν τη λέξη ΑΝΘΡΩΠΟΣ...
που παλεύουν μαζί με μας για μας χωρίς να περιμένουν οικονομικά ανταλλάγματα που κρύβονται σ' ένα φακελλάκι...
Υπάρχουν κι αυτοί...
Το ξέρω γιατί τους βρήκα πλάι μου όταν πάλευα με το θεριό...
Και τους ευχαριστώ